Emily Ratajkowski: Ποιος είπε ότι το tomato girl trend έχει ξεπεραστεί;
H Emily Ratajkowski
Credit: Emily Ratajkowski /Instagram

Η Emrata είναι εδώ για να μας υπενθυμίσει ότι η μόδα του tomato girl είναι κάτι παραπάνω από ένα παροδικό trend. Η τάση, η οποία έκανε την εμφάνισή της αρχικά στις αρχές της δεκαετίας του 1960, ήταν μια γιορτή της απλότητας και της αγροτικής αισθητικής. Βασιμένη γύρω από τα χρώματα και τα σχέδια της ντομάτας. Από την εποχή του Andy Warhol, που δημιούργησε τα εμβληματικά έργα του με κονσέρβες σούπας Campbell, μέχρι τις σύγχρονες επιδείξεις μόδας, αυτή η τάση έχει διανύσει μακρά πορεία.

Η επίδραση του Andy Warhol

Ο Andy Warhol ήταν το πρώτο άτομο που συνέλαβε τo tomato girl. Ο καλλιτέχνης ζωγράφιζε κονσέρβες σούπας τομάτας Campbell από το 1962. Το 1966 η εταιρεία εκμεταλλεύτηκε τη δημοτικότητά του με την παραγωγή ενός φορέματος μιας χρήσης, τυπωμένο με τις κονσέρβες της. Ήταν μια τυχερή συνάντηση τέχνης και καταναλωτισμού που προκάλεσε την τάση του TikTok σχεδόν 60 χρόνια αργότερα.

Σύγχρονες εκφάνσεις του tomato girl

Η τάση αυτή δεν έπαψε να αλλάζει με τα χρόνια. Μερικές σύγχρονες εκδοχές του περιλαμβάνουν το φόρεμα από λινάτσα της Dolce & Gabbana για την άνοιξη του 2017 που έμοιαζε με παραδοσιακή κονσέρβα αποφλοιωμένων τοματών Σικελίας. Όπως και το ασύμμετρο φόρεμα της Miaou που φόρεσε η Emily Ratajkowski χθες το απόγευμα. Το μεταξωτό ρούχο, τυπωμένο σαν ένα κολάζ από κονσέρβες τομάτας, με πράσινα αθλητικά Reebok Club C 85, απέδειξε τη δυναμική επιστροφή της τάσης.

Andy ή Emily;

Η προσέγγιση του Warhol και της Emily στη δημιουργία εικόνων παρουσιάζει ελάχιστες διαφορές. Όπως ο καλλιτέχνης επαναλάμβανε την εικόνα της Marilyn Monroe στο έργο του “Marilyn Diptych” το 1962, έτσι και το πρόσωπο του μοντέλου είναι εκεί σε επαναλαμβανόμενες ψηφιακές τετράγωνες εικόνες στο Instagram της. Και οι δύο αναγνωρίζουν ότι οι διασημότητες μπορούν να καταναλωθούν μαζικά, όπως και οι κονσέρβες τομάτας. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που ότι δοκίμαζαν τα δύο αυτά «καλλιτεχνικά» πρόσωπα είχε απόλυτη αποτυχία.

Ήξεραν και ξέρουν με λίγα λόγια να «πουλάνε» την εικόνα!

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα