Ο David Beckham υπήρξε το πρόσωπο του ουίσκι Haig Club, τα τελευταία εννέα χρόνια, διαφημίζοντας το αλκοολούχο ποτό σε μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες.
Αλλά τώρα, ο πρώην αστέρας της μπάλας φέρεται να θέλει να αφήσει το δικό του στίγμα στη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών, λανσάροντας μια δική του μάρκα.
Ο 47χρονος David φαίνεται πως θέλει με τη νέα μάρκα να δημιουργήσει αποστάγματα όπως τεκίλα και ουίσκι, παράλληλα με μπίρες. Ο Beckham ίσως θεωρεί ότι αυτός είναι δρόμος για μεγάλο οικονομικό όφελς, ακολουθώντας τα βήματα αστέρων, όπως ο Ryan Reynolds και η Kylie Minogue. Από το 2014, είναι το πρόσωπο του Haig Club, που ανήκει στον κολοσσό ποτών Diageo, αλλά λέγεται ότι αποφάσισε να μην ανανεώσει το συμβόλαιό του, το οποίο λήγει τους επόμενους μήνες.
Σύμφωνα με τους Times, ο David αναζητεί συνεργάτες για να τον βοηθήσουν να αναπτύξει το εμπορικό σήμα ποτών. Το δημοσίευμα αναφέρει, επίσης, ότι εκτός από τα αλκοολούχα ποτά, εξετάζονται αναψυκτικά και μη αλκοολούχες μπίρες.
Εμφανίζεται συχνά στο επίκεντρο των διαφημιστικών καμπανιών του Haig Club και δεν διστάζει να συμμετάσχει σε εκδηλώσεις και δημόσιες εμφανίσεις για να διαφημίσει το ουίσκι, στο λανσάρισμα του οποίου συνέβαλε.
Παρά το γεγονός ότι είναι πρεσβευτής της μάρκας, ο David έχει πει στο παρελθόν ότι δεν είναι “μεγάλος πότης” και συχνά απολαμβάνει έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ενώ φέρεται να έχει αποκομίσει σημαντικά κέρδη από την υποστήριξη του Haig Club, ο David θα μπορούσε να θέσει νέα όρια αν ακολουθήσει τον δρόμο της δικής του μάρκας αλκοόλ.
Σημειώνεται ότι ο Ryan Reynolds έγινε συνιδιοκτήτης του Aviation Gin μαζί με την Davos Brands το 2018, γεγονός που του απέφερε τεράστια αμοιβή όταν η μάρκα πωλήθηκε το 2020 στην Diageo – με τον ηθοποιό να κερδίζει πιθανότατα περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια. Αλλά και ο George Clooney συνίδρυσε την Casamigos Tequila το 2013, πριν πωληθεί επίσης στον γίγαντα ποτών τέσσερα χρόνια αργότερα για 1 δισεκατομμύριο δολάρια.