Η Meghan Markle ρίχνει όλη την ενέργειά της στο νέο πρότζεκτ της, που δεν είναι άλλο από το lifestyle brand της American Riviera Orchard, το οποίο λάνσαρε τον Μάρτιο του 2024. Μάλιστα, στρέφει τη ματιά της για ενίσχυση στις ξαδέλφες του συζύγου της, πρίγκιπα Harry.
Από τον Μάρτιο του 2024, που λάνσαρε το American Riviera Orchard, έχει βγάλει προς πώληση τρία προϊόντα: μαρμελάδα φράουλα, μαρμελάδα βατόμουρο και μπισκότα για σκύλους.
Ωστόσο, για να δώσει ώθηση στο brand της, η Meghan Markle φέρεται να έχει ζητήσει βοήθεια από τις πριγκίπισσες Ευγενία και Βεατρίκη. “Η Meghan αναζητεί υποστήριξη όπου μπορεί να τη βρει”, δήλωσε πηγή προσκείμενη στη βασιλική οικογένεια μιλώντας στην Express. Οπως πρόσθεσε, η δούκισσα του Σάσεξ θα ήθελε ο βασιλιάς Κάρολος να υποστηρίξει το brand της. “Οι πριγκίπισσες Ευγενία και Βεατρίκη βρίσκονται στην κορυφή της λίστας της, αλλά στοχεύει ακόμη ψηλότερα και θα ήθελε ο βασιλιάς Κάρολος να δώσει την έγκρισή του”.
— Meghan Markle Brasil (@marklecombr) July 4, 2024
Σε συνέντευξή του στο GBN America στις 4 Ιουνίου 2024, ένας βασιλικός εμπειρογνώμονας αποκάλυψε ότι η Meghan Markle φέρεται να βρίσκεται σε “αδιέξοδο” με το σχέδιό της. “Είναι πολύ αναστατωμένη με αυτό που συμβαίνει με το American Riviera Orchard. Δεν είναι ευχαριστημένη με την υποδοχή που έχει τύχει. Έστειλε μαρμελάδα φράουλα σε περίπου πενήντα φίλους και μόνο λίγοι απάντησαν”, ανέφερε ο ειδικός. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό: η Meghan αντιμετωπίζει επίσης πρόβλημα με τις προσλήψεις. Αυτό λέει ο βασιλικός δημοσιογράφος Tom Quinn της Mirror. Σύμφωνα με τον Quinn, ψάχνει για υπαλλήλους που έχουν “τις δικές τους ιδέες σύμφωνα με τις επιθυμίες της”. “Είναι πραγματικά δύσκολο για τη Meghan, επειδή δεν είναι φυσικό να αναθέτει αποστολές”.
Όταν ρωτήθηκε από τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, η Stacey Wong, από την εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ Own Your Space, δήλωσε ότι “η παρουσία 13,77% ψεύτικων οπαδών στο Instagram αποκαλύπτει μια πρόκληση στη διαχείριση της μάρκας”. Σύμφωνα με την εμπειρογνώμονα, το American Riviera Orchard “απαιτεί στρατηγική δέσμευση και αυθεντικό περιεχόμενο για να διατηρήσει και να ενισχύσει την ακεραιότητα της μάρκας”. Αυτό θα μπορούσε να υπονομεύσει την “αξιοπιστία” και την “αξιοπιστία” της μάρκας.