Στο στόχαστρο βρέθηκε η Jennifer Lopez, αφού ανακοίνωσε το λανσάρισμα της μάρκας αλκοολούχων ποτών της, Delola.
Η Λατίνα σουπερστάρ ανακοίνωσε την εταιρεία αλκοολούχων ποτών την οποία εμπνεύστηκε από τις ιταλικές ακτές, αλλά η είδηση έγινε δεκτή με έντονες αντιδράσεις από τους θαυμαστές της, οι οποίοι σημείωσαν ότι η ίδια η JLo δεν πίνει!
“Ήθελα απλώς να δημιουργήσω κάτι καλύτερο – κάτι με καλύτερη γεύση, καλύτερα συστατικά, κάτι που θα ήθελα να πίνω με τους φίλους και την οικογένειά μου, και αυτό είναι το Delola” λέει στο διαφημιστικό βίντεο η Lopez.
Λίγα λεπτά αφού η Lopez μοιράστηκε το βίντεο με τους 240 εκατ. ακολούθους της, δυσαρεστημένοι θαυμαστές έσπευσαν να κατακεραυνώσουν την τραγουδίστρια για την απόφασή της να λανσάρει εταιρεία αλκοολούχων ποτών.
“Ουάου. Αυτό είναι απογοητευτικό“, έγραψε ένα άτομο και ένα δεύτερο σχολίασε: “Γιατί δεν δημιουργείτε μια μάρκα NA (non alcohol) δεδομένου ότι έχετε μιλήσει ανοιχτά για τις αρνητικές επιπτώσεις του αλκοόλ και ότι εσείς η ίδια δεν πίνετε; Αυτό μοιάζει τόσο off-brand για εσάς, ειλικρινά είμαι περίεργη γιατί πουλάτε αλκοόλ.”
Ένας άλλος συμφώνησε, γράφοντας: “Jlo δεν πίνεις. Αυτό είναι κάτι που είναι γνωστό και έχει επισημανθεί πολλές φορές. Εννοώ…. το καταλαβαίνω- ένα νόμισμα είναι ένα νόμισμα- αλλά μαμά δεν πίνεις αλκοόλ.”
“Δεν πίνει καν, αλλά πάρ’ την αυτή κακό κορίτσι!”, έγραψε ένας άλλος, πριν ένας άλλος θαυμαστής προσθέσει: “Αλλά εσύ κυριολεκτικά δεν πίνεις; Αυτό είναι μια τέτοια αρπακτή.”