Η Kim Kardashian βρίσκεται στο στόχαστρο μετά τη δημοσιοποίηση της νέας εορταστικής καμπάνιας για τη SKIMS, στον απόηχο των προεδρικών εκλογών στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Στη διαφήμιση εμφανίζεται η Kate Hudson και ολόκληρη η οικογένειά της, όπως η μαμά της Goldie Hawn και ο σδελφός της Oliver Hudson, αλλά και τα υπόλοιπα αδέλφια, παιδιά και ανίψια.
Τα αποκαλυπτήρια τα έκανε η ίδια η Kim η οποία ανέβασε το βίντεο στο Instagram, με τη λεζάντα: “Goldie Hawn, Kate Hudson & οικογένεια για τη SKIMS”
Γυρισμένο μέσα σε μια πολυτελή έπαυλη, το βίντεο δείχνει την πολυπληθή οικογένεια να φορά πιτζάμες SKIMS καθώς καταστρέφουν ένα εορταστικό δείπνο, ενώ τους σερβίρει ένας μπάτλερ. Η Kate και η Goldie κουνούν επιδεικτικά στην κάμερα τους αστακούς τους, ενώ η μητριάρχης πετά ένα πιάτο κόκκινο ζελέ στο πανάκριβο χαλί του σπιτιού.
Η φωτογράφιση από την Harmony Korine, δείχνει την αγαπημένη οικογένεια του Χόλιγουντ ντυμένη με ασορτί φανελένιες πιτζάμες και ρούχα από τα 150 στιλ περιορισμένης έκδοσης από το SKIMS Holiday Shop, το οποίο περιλαμβάνει ρούχα από τις συλλογές Fleece, Pointelle και Cozy.
«Για μένα, οι διακοπές έχουν να κάνουν με την οικογένεια, οπότε το να γυρίσω αυτήν την καμπάνια και να απολαύσω αυτές τις μαγικές στιγμές με τα παιδιά και τα εγγόνια μου είναι απλώς το καλύτερο!» είπε η Hawn σε ένα δελτίο Τύπου.
«Ήταν πολύ διασκεδαστικό να είμαι ασορτί με τα παιδιά μου και ξέρω ότι αυτά τα κομμάτια θα κάνουν τις διακοπές μας ακόμα πιο άνετες», είπε η Kate, λέγοντας ότι θα κάνει αυτήν την καμπάνια την «οικογενειακή της χριστουγεννιάτικη κάρτα».
Ο Oliver είπε: «Η SKIMS έκανε τόσο εύκολο να ντυθεί ασορτί όλη η οικογένεια φέτος! Τα κομμάτια είναι άνετα και εορταστικά χωρίς συμβιβασμούς στο στιλ. Όλοι είναι χαρούμενοι – κανείς δεν τσακώνεται».
Ωστόσο, οι θαυμαστές της Kim δεν εξέλαβαν και τόσο θετικά την καμπάνια, την οποία χαρακτήρισαν εξωπραγματική.
«Κοπελιά, παρακαλώ! Εντελώς εκτός πραγματικότητας», έγραψε ένας από τους followers της σταρ. Άλλος σχολίασε: «Αυτό είναι απίστευτα αναίσθητο λαμβάνοντας υπόψη τις εκλογές»
Πολλοί παρότρυναν τη 44χρονη reality star να «αποκτήσει αντίληψη του χώρου».
Άλλοι περιέγραψαν τη διαφήμιση ως «ενοχλητική» και «ανατριχιαστική».