Στο στόχαστρο βρίσκεται ο Francis Ford Coppola, ο οποίος κατηγορήθηκε ότι προσπάθησε να “φιλήσει μερικές από τις γυμνόστηθες και λιτά ντυμένες κομπάρσους” που δούλευαν στην επερχόμενη ταινία του Megalopolis.
Ένα δημοσίευμα του Guardian περιγράφει λεπτομερώς τη συμπεριφορά του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη, 85 ετών, εν μέσω των γυρισμάτων της κινηματογραφικής ταινίας, επικαλούμενο πολλούς γνώστες που “αισθάνθηκαν ότι ο Copola μπορεί να είναι “παλαιάς κοπής” στη συμπεριφορά του όσον αφορά στις γυναίκες”.
Αυτόπτες μάρτυρες είπαν στην εφημερίδα ότι κατά τη διάρκεια της παραγωγής μιας σκηνής σε ένα κλαμπ, ο διάσημος σκηνοθέτης “μπήκε στο πλατό και προσπάθησε να φιλήσει μερικές από τις γυμνόστηθες και λιτά ντυμένες γυναίκες κομπάρσους”.
Ο γεννημένος στο Ντιτρόιτ σκηνοθέτης, ο οποίος δημιούργησε την τριλογία “Ο Νονός” καθώς και το “Αποκάλυψη Τώρα”, αναμένεται να παρουσιάσει την ταινία στο Φεστιβάλ των Καννών αυτή την εβδομάδα.
Ο Darren Demetre, παραγωγός της κινηματογραφικής ταινίας, εξήγησε στο πρακτορείο ότι ο Coppola προσπαθούσε να δώσει έναν τόνο στην αίθουσα με τις ενέργειές του κατά τη διάρκεια της παραγωγής της σκηνής στο κλαμπ.
“Υπήρχαν δύο μέρες που γυρίσαμε μια εορταστική σκηνή σε κλαμπ τύπου Studio 54, όπου ο Francis περπατούσε στο πλατό για να δημιουργήσει το πνεύμα της σκηνής, δίνοντας ευγενικές αγκαλιές και φιλιά στο μάγουλο στους ηθοποιούς και τους κομπάρσους”, είπε ο Demetre.
Ο Demetre δήλωσε ότι οι αγκαλιές και τα φιλιά του σκηνοθέτη στους ηθοποιούς “ήταν ο τρόπος του για να εμπνευστεί και να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα του κλαμπ, η οποία ήταν τόσο σημαντική για την ταινία”.
Ο Demetre, ο οποίος δήλωσε ότι ήταν “ένας από τους πρώτους βοηθούς σκηνοθέτη και εκτελεστικός παραγωγός” του Megalopolis, πρόσθεσε ότι “δεν έλαβε ποτέ γνώση οποιωνδήποτε καταγγελιών για παρενόχληση ή κακή συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του έργου”.
Ο Demetre δήλωσε ότι ο Coppola ήταν επιτυχής στην εκτέλεσή του σε όλες τις πτυχές της δημιουργίας της κινηματογραφικής ταινίας, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Adam Driver επικεφαλής ενός ξεχωριστού καστ.
“Ο Francis έκανε με επιτυχία την παραγωγή και τη σκηνοθεσία μιας τεράστιας ανεξάρτητης ταινίας, λαμβάνοντας όλες τις δύσκολες αποφάσεις για να διασφαλίσει ότι η ταινία θα παραδοθεί εγκαίρως και εντός του προϋπολογισμού, παραμένοντας παράλληλα πιστός στο δημιουργικό του όραμα”, είπε.
Το ρεπορτάζ του Guardian ανέφερε ότι πολλά μέλη του συνεργείου ήταν δυσαρεστημένα με τις εμπειρίες τους στα γυρίσματα της ταινίας, στην οποία υπήρξε σημαντική εναλλαγή στις ομάδες οπτικών εφέ και καλλιτεχνικής δημιουργίας.
“Ακούγεται τρελό να το λέω”, είπε ένα μέλος του συνεργείου, “αλλά υπήρχαν στιγμές που στεκόμασταν όλοι τριγύρω και λέγαμε: Έχει ξαναγυρίσει ποτέ αυτός ο τύπος ταινία;”
Ένα άλλο μέλος του συνεργείου είπε για τη διάθεση στο πλατό: “Είχαμε όλοι επίγνωση ότι συμμετείχαμε σε κάτι που θα μπορούσε να είναι ένα πραγματικά θλιβερό φινάλε της καριέρας του”.
Ένα μέλος του συνεργείου δήλωσε ότι η δημιουργική διαδικασία της ταινίας ήταν απογοητευτική και αναποτελεσματική εν μέσω της ανοργανωσιάς του Coppola και της επιμονής του να επιβλέπει όλες τις πτυχές της παραγωγής.
“Συχνά εμφανιζόταν τα πρωινά πριν από αυτές τις μεγάλες σκηνές και επειδή δεν είχε τεθεί σε εφαρμογή κανένα σχέδιο και επειδή δεν επέτρεπε στους συνεργάτες του να θέσουν σε εφαρμογή ένα σχέδιο, συχνά καθόταν στο τροχόσπιτό του για ώρες, δεν μιλούσε σε κανέναν, συχνά κάπνιζε μαριχουάνα“, δήλωσε το μέλος του συνεργείου.
Το μέλος του συνεργείου είπε ότι “περνούσαν ώρες ολόκληρες χωρίς να γυριστεί τίποτα. Και το συνεργείο και το καστ στέκονταν και περίμεναν. Και τότε έβγαινε και σκαρφιζόταν κάτι που δεν έβγαζε νόημα, και που δεν ακολουθούσε τίποτα από όσα είχε μιλήσει κάποιος ή από όσα ήταν στη σελίδα, και όλοι μας απλά το ακολουθούσαμε, προσπαθώντας να κάνουμε το καλύτερο δυνατό”.
Το μπερδεμένο συνεργείο σε καθημερινή βάση “έφευγε κουνώντας το κεφάλι του και αναρωτιόταν τι είχαμε μόλις περάσει τις τελευταίες 12 ώρες”, είπε το μέλος του συνεργείου.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, ο Coppola αντιμετώπιζε επίσης την ασθένεια της συζύγου του Eleanor Coppola, η οποία πέθανε σε ηλικία 87 ετών τον περασμένο μήνα, στις 12 Απριλίου. Η Eleanor ήταν παρούσα στα γυρίσματα της ταινίας “μέχρι που η ασθένειά της την εμπόδισε να είναι εκεί”, δήλωσε εκπρόσωπος στον Guardian.