Η διαφήμιση είναι ένα δύσκολο παιχνίδι και οι εταιρείες αναζητούν πάντα αυτό το «κάτι» στον άνθρωπο που θέλουν να τους εκπροσωπίσει προκειμένου να κερδίσουν τον ανταγωνισμό. Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε διάσημα πρόσωπα, από τραγουδιστές και ηθοποιούς, μέχρι τηλεπερσόνες και αθλητές να συμμετέχουν σε διαφημίσεις και οι εταιρείες να είναι πρόθυμες να υπογράψουν μαζί τους συμβόλαια που τους εξασφαλίζουν εκατομμύρια.
Ενώ ορισμένες διασημότητες δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση με τα κοινωνικά μέσα, άλλες χρησιμοποιούν τα προφίλ τους για να αξιοποιήσουν τις διαφημιστικές ευκαιρίες που προκύπτουν. Ομοίως, πολλοί καλλιτέχνες μουσικής χρησιμοποιούν τα βίντεό τους ως τα «κατάλληλα μέρη» τοποθέτησης προϊόντων. Ανεξάρτητα από το μέσο που επιλέγει κάποια εταιρεία να διαφημίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, οι διάσημοι λαμβάνουν πραγματικά τεράστιους μισθούς για να δανείσουν το όνομά τους σε εμπορικά προϊόντα.