Ποιος να το φανταζόταν ότι αυτό το μικρό, στυλάτο γατάκι φέτος θα σβήσει τα σαράντα του κεράκια; Η Hello Kitty, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1974 σε ένα βινύλ τσαντάκι για κέρματα στην Ιαπωνία και έχει γίνει πλέον παγκόσμιο φαινόμενο, γίνεται φέτος και βιβλίο με τίτλο Hello Kitty ♥ Collaborations, στο οποίο καταγράφονται οι πιο σημαντικές συνεργασίες του αγαπημένου χαρακτήρα των παιδιών –και όχι μόνο- στη μόδα, στις τέχνες, στη μουσική, στα καλλυντικά και σε πολλά ακόμα. Ανάμεσα στις πιο διάσημες collaborations της Hello Kitty συμπεριλαμβάνονται οι εταιρείες Vans, Diesel, Swarovski, Reebok και Uniqlo.
Το επετειακό coffee-table book –που θα στοιχίζει 47 ευρώ- πρόκεται να κυκλοφορήσει στις 8 Απρίλίου σε συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Rizzoli ενώ στις σελίδες του θα έχουμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε φωτογραφίες και illustrations μαζί με ένα μικρό βιογραφικό των brands και των σταρ που έχουν εμφανιστεί μαζί της.
Όπως άλλωστε λέει και η Hello Kitty «Ποτέ δεν μπορείς να έχεις αρκετούς φίλους».