Πώς η Scarlett Johansson βρέθηκε στο επίκεντρο της ισραηλινο-παλαιστινιακής διαμάχης

Στην έντονη κριτική που δέχθηκε για τη συμμετοχή της στη νέα διαφημιστική καμπάνια μιας ισραηλινής, διαφημιστικής εταιρείας, απάντησε η Scarlett Johansson. Η 29χρονη είναι το νέο πρόσωπο της εταιρείας Sodastream International, ωστόσο, πολλά δημοσιεύματα στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η ηθοποιός εκφράζει με τον τρόπο αυτό την υποστήριξή της στην πολιτική του Ισραήλ γιατί η εταιρεία που παράγει το προϊόν που διαφημίζει η Johansson εδρεύει στη Δυτική Όχθη.

Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα