Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης δημοσίευσε στον προσωπικό λογαριασμό του στο Instagram, μια φωτογραφία που είχε τραβήξει ο Κλεισθένης Δασκαλάκος λίγα λεπτά μετά τον αρραβώνα της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ το 1964, λίγο πριν ανέβουν στη θεατρική σκηνή.
Γράφει ο Άρης Λουπάσης στην ανάρτησή του:
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ με τον φακό του Κλεισθένη @studio_kleisthenis στο θέατρο “Κεντρικόν” όπου συμπράττουν για πρώτη φορά θεατρικά με την “Κολόμπ” του Ανούιγ, φορώντας και οι δύο βέρες στο αριστερό χέρι μετά την πρόταση γάμου που κάνει ο ηθοποιός λίγο πριν στα παρασκήνια του θεάτρου. Η ανακοίνωση της πρώτης θεατρικής συνεργασίας γίνεται το καλοκαίρι του 1964 παράλληλα με τα γυρίσματα της ταινίας “Μοντέρνα Σταχτοπούτα” που πραγματοποιούνται σε Αθήνα και Ιταλία.
Η σπίθα του μεγάλου έρωτα ανάβει στα διαλείμματα των γυρισμάτων όπου απολαμβάνουν μαζί τα υπέροχα σοκάκια της Ρώμης, για να φουντώσει στην συνέχεια στην σκηνή του Κεντρικόν το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς. Το βράδυ της Τετάρτης στις 9 Δεκεμβρίου του 1964 όπου το ζευγάρι είναι εκτός σκηνής στα πλαίσια της παράστασης, ο Δημήτρης αιφνιδιάζει την Αλίκη στα παρασκήνια και χωρίς επισημότητες της προσφέρει ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι και δύο βέρες αναφέροντας χαρακτηριστικά “Αρραβωνιαζόμαστε”.
Εκείνη έκπληκτη από το γεγονός εκφράζει την συγκίνηση της και μετά από έναν ένθερμο εναγκαλισμό εμφανίζονται ελαφρώς τρακαρισμένοι στην σκηνή, με τους συναδέλφους στην κουίντα να χειροκροτούν ασταμάτητα. Μετά το τέλος της παράστασης (φωτογραφία) κατευθύνονται στην παραδοσιακή ταβέρνα “Μπάρμπα Στάθης” στην Πλάκα για να γιορτάσουν λιτά και παρεΐστικα το ευχάριστο γεγονός με τον θεατρικό επιχειρηματία Τάκη Μακρίδη και την σύζυγό του Εύα που θα είναι ένα μήνα αργότερα και ένας εκ των κουμπάρων στον γάμο τους.
Τα δέκα χρόνια κοινής προσωπικής και επαγγελματικής πορείας που ακολουθούν, παρά τις κόντρες, τις διαφωνίες και τις αντιπαλότητες μεταξύ τους, χαρακτηρίζονται και από ιλιγγιώδεις καλλιτεχνικές επιτυχίες καθώς και πολλές όμορφες στιγμές που επισφραγίζονται με τον ερχομό του μονάκριβου γιου τους Γιάννη. Η διαχρονικότητα και το μεγαλείο της καλλιτεχνικής αξίας και προσωπικότητάς τους αποδεικνύονται μέχρι και σήμερα μέσα από την τεράστια και αδιάκοπη αγάπη των επόμενων γενιών στο πρόσωπό τους, όσο σε κανένα άλλο ηθοποιό στα ελληνικά καλλιτεχνικά χρονικά.