Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια σπάνια φωτογραφία της ηθοποιού και χορεύτριας Ελένης Προκοπίου, σε ηλικία 26 ετών.
Γράφει ο Άρης Λουπάσης στην ανάρτησή του
Η αγαπημένη ηθοποιός και χορεύτρια Ελένη Προκοπίου στα πλαίσια φωτογράφισης με ένα εκπληκτικό εξώφυλλο για το περιοδικό “Πρώτο” που κυκλοφορεί στις 5 Μαρτίου του ’65. Το καλοκαίρι της συγκεκριμένης χρονιάς εμφανίζεται με μεγάλη επιτυχία στο “Αττικό” θέατρο στο μιούζικαλ “Το ρετιρέ της Εύας” με συμπρωταγωνιστές τους Γιώργο Πάντζα, Μάρθα Καραγιάννη, Σταύρο Παράβα και Βαγγέλη Σειληνό.
Ένα πανέμορφο πλάσμα με ήθος, ευγένεια και ποιότητα που θα αφήσει το δικό της στίγμα στον χώρο με το ταλέντο, την εξωτική ομορφιά, την πληθωρική παρουσία και το φλογερό ταμπεραμέντο της. Στην ηλικία των έξι ετών ξεκινάει μαθήματα χορού στην σχολή της Λουκίας Σακελλαρίου όπου με συμμαθήτρια την Μάρθα Καραγιάννη συμμετέχουν για τα επόμενα οκτώ χρόνια παράλληλα με τις σπουδές σε παραστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Η πρώτη επαγγελματική εμφάνιση γίνεται στα εφηβικά χρόνια μέσα της δεκαετίας του’ 50 όταν θα περάσει με επιτυχία οντισιόν στο θέατρο Ακροπόλ όπου ο κορυφαίος Έλληνας χορευτής Μανώλης Καστρινός την επιλέγει ως παρτενέρ του αξέχαστου Βαγγέλη Σειλινού. Για την επόμενη δεκαετία μέχρι και το ’65 έχοντας ήδη αποκτήσει ειδική άδεια ως εξαιρετικό ταλέντο σαν ηθοποιός, αποτελεί με τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη ένα από τα δημοφιλέστερα χορευτικά ζευγάρια που γεμίζουν τις Αθηναϊκές σκηνές με την σαρωτική παρουσία τους.
Στον κιν/φο συμμετέχει συνολικά σε είκοσι τέσσερις ταινίες με θρυλική την εμφάνιση στο γνωστό μιούζικαλ του Φίνου και του Γιάννη Δαλιανίδη “Ραντεβού στον αέρα” εντυπωσιάζοντας το κοινό με το ερμηνευτικό μπρίο και τις καλοκαιρινές εμφανίσεις με μαγιό. Αρχές της δεκαετίας του ’70 αποφασίζει να εγκαταλείψει τον χώρο για να αφοσιωθεί στην οικογένειά της.
Η γνωριμία με τον σύζυγό της Αντώνη Συρίγο οποίος έφυγε πριν ένα χρόνο από την ζωή, γίνεται στα πλατό της Φίνος Φιλμ όταν εκείνος προμηθεύει από την εταιρεία του έπιπλα που χρησιμοποιούνται ως σκηνικά των ταινιών. Σήμερα απολαμβάνει μια ήρεμη οικογενειακή ζωή με την μοναχοκόρη και τις δύο εγγονές της διατηρώντας την ίδια σεμνότητα, ευγένεια και διακριτικότητα καθώς και την γοητεία της ωριμότητάς.