Kimisoo: Ένα brand εμπνευσμένο απευθείας από την ορολογία του ύπνου, μας μυεί σε έναν ευρύτερα ποιοτικό τρόπο ζωής
Φωτογραφία: Νίκος Μαλιάκος για το InStyle τεύχος Ιουνίου

από την Ειρήνη Ζουρνατζή

Αν και η προσωπική μου σχέση με την Κατερίνα και τον Γιώργο μετρά αρκετά χρόνια, το ζευγάρι –στη ζωή αλλά και σε κάποια επιχειρηματικά βήματα– δεν σταματά να με εκπλήσσει με ό,τι καταπιάνεται παρά την πολυάσχολη καθημερινότητά του.

Ανάμεσα σε αρχιτεκτονικά projects και στα μαθήματα Αρχιτεκτονικής Σύνθεσης σε φοιτητές, η Κατερίνα ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια να ασχολείται με την Aνάπτυξη Προϊόντων και Περιεχομένου για το brand Kimisoo.

Μια ιδέα που γεννήθηκε από τον σύζυγό της και ιδρυτή του brand, Γιώργο Μπόθο, ο οποίος της μεταλαμπάδευσε τη φιλοσοφία του για τον επαναπροσδιορισμό του υγιούς ύπνου σε ένα ιδανικό περιβάλλον. Ο ίδιος, έχοντας πολυετή πείρα στον χώρο των ποιοτικών λευκών ειδών από τη θέση του διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της εταιρείας Pennie, αποφάσισε να εξελίξει και να αναβαθμίσει τον τρόπο ζωής μας.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα του Kimisoo και γιατί επιλέξατε αυτή την ονομασία;

Η ιδέα και το όνομα οφείλονται στον γιο μας, Φίλιππο, ο οποίος, ύστερα από ατελείωτα βράδια χωρίς ύπνο, μας οδήγησε στη σύλληψη του ονόματος. Ανάμεσα στα νανουρίσματα και τα παραμύθια, η μόνη μας σκέψη ήταν η λέξη «κοιμήσου»! Ετσι, το πήραμε, το παραλλάξαμε λίγο, του δώσαμε και μια ιδιόμορφη κατάληξη, έδειχνε ωραίο, ήταν εύηχο και απόλυτα σχετικό με το επόμενό μας project: υψηλής ποιότητας –υπεύθυνα– προϊόντα ύπνου και προϊόντα well-being.

Τι επιδιώκει να προσφέρει το brand στο αγοραστικό κοινό;

Το Kimisoo θέλει να εξυπηρετήσει ανθρώπους οι οποίοι έχουν οικολογική συνείδηση, σέβονται τη φύση και κατανοούν την ανακύκλωση, την επαναχρησιμοποίηση και τη βιωσιμότητα μέσα από υπεύθυνα προϊόντα. Το Kimisoo ισορροπεί μεταξύ μοναδικών συλλογών και εκλεκτικής αισθητικής. Τα λινά και τα προϊόντα μπάνιου αναδεικνύουν τη φροντίδα και την προσοχή στη λεπτομέρεια που επενδύουμε στην εργασία μας. Ολες οι παρακάτω λέξεις με ελληνικές ρίζες, «ευφορία», «κάλλος», «σύνθεση», «διάλογος», καθορίζουν το ήθος και την κατεύθυνση του brand.

Είδατε ένα κενό στην αγορά και αποφασίσατε να δώσετε ζωή σε μια τέτοια σκέψη;

Το Kimisoo θέλει να παντρέψει την καινοτομία με τα φυσικά υλικά και τη λιτή αισθητική, το παλαιό με το νέο, και να δημιουργήσει μια νέα πολυτέλεια. Είδαμε ολοένα περισσότερους ανθρώπους διατεθειμένους να επενδύσουν στον ποιοτικό ύπνο.

Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από το Kimisoo;

Η ομάδα μας είναι η ποιοτικότερη δημιουργία μας. Το σχήμα απαρτίζεται από τον Γιάννη Μπόθο, ο οποίος έχει πολυετή εμπειρία στον κλάδο των λευκών ειδών και έχει αναλάβει το operational κομμάτι της εταιρείας, και την artist & designer Ειρήνη Βεργίτση, που έχει αναλάβει το σχεδιαστικό κομμάτι. Με σημαντική εμπειρία στον χώρο των οικιακών ειδών και επώνυμες συνεργασίες στο ενεργητικό της, έρχεται να συνεισφέρει στο project.

Τι προϊόντα διατίθενται και ποιος ο τρόπος παραγωγής, σχεδιασμού και κατασκευής τους;

Δουλεύουμε με τις καλύτερες φυσικές ίνες και υλικά από όλο τον κόσμο για να προσφέρουμε κομψά και διαχρονικά προϊόντα. Συνεργαζόμαστε στενά με κοινωνικά υπεύθυνες, μικρές βιοτεχνίες και υποστηρίζουμε τη δίκαιη κατανομή. Οι εξειδικευμένοι συνεργαζόμενοι τεχνίτες και οι παλιές τεχνικές συνδυάζονται αρμονικά για να προσφέρουν τα καλύτερα προϊόντα ύπνου και μπάνιου και αξεσουάρ. Υλικά που αγαπάμε; Αιγυπτιακό και ελληνικό βαμβάκι, λινά Βελγίου, αυστραλιανό μαλλί, περουβιανά αλπακά, ελληνικό ελαιόλαδο, μοχέρ Νότιας Αφρικής, κινέζικο μετάξι, μογγολικά μάλλινα κ.ά.

Αναφορικά με το design, σε ποια βάση κινείται το brand;

Σε λιτές σχεδιαστικές φόρμες, εμπνευσμένες από τη φύση, την αρχιτε- κτονική και τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Τα πολυάριθμα ταξίδια μας, εντός και εκτός Ελλάδας, ενίσχυσαν τις προσλαμβάνουσες εικόνες μας, οι οποίες περιστρέφονται γύρω από τον χώρο, τις φόρμες, τις υφές, τα χρώματα, τα υλικά. Ολα αυτά τα στοιχεία, σε συνδυασμό με τις πολιτισμικές μας εμπειρίες και το ακαδημαϊκό υπόβαθρο της Κατερίνας στον χώρο της αρχιτεκτονικής, θα αναπτύξουν και θα εξελίξουν την αισθητική του brand.

Σε ποιες αγορές έχουν παρουσία τα προϊόντα Kimisoo;

Το Kimisoo έχει κάνει τα πρώτα του βήματα σε αγορές του εξωτερικού, μέσω contract business και agents, σε Αμερική, Γαλλία, Χονγκ Κονγκ και Ηνωμένο Βασίλειο. Αναμένεται το λανσάρισμα σε πλατφόρμες e-shops, ενώ είμαστε σε συζητήσεις για τοποθέτηση σε καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ποιο είναι το όραμά σας για το Kimisoo και ποια τα άμεσα σχέδιά σας;

Το μέλλον μας θέλουμε να ταυτιστεί με νέους Ελληνες καλλιτέχνες, παραγωγούς, αρχιτέκτονες, designers. Στόχος μας είναι το Kimisoo να γίνει ένα lifestyle brand που θα υποστηρίζει τη δημιουργικότητα, την υψηλή ποιότητα και την οικολογική συνείδηση. Η πρώτη μας συνεργασία έγινε με τους ανθρώπους του Eumelia Organic Agrotourism Farmstay Retreat, μιας μοναδικής αναγεννητικής αγροτουριστικής και οικοτουριστικής φάρμας, όπου επιμεληθήκαμε τα λινά και τα αξεσουάρ του χώρου, ενώ το τελευταίο μας project είναι με το The Secret Garden, ένα πρωτοποριακό ανθοπωλείο στο οποίο σχεδιάσαμε τον ρουχισμό και τα υφάσματα του χώρου. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι η ολοκλήρωση του νέου μας χώρου στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, με θέα την Ακρόπολη. Ενα φρέσκο showroom σχεδιασμένο προσεκτικά με αντικείμενα και έπιπλα από Ελληνες σχεδιαστές. Επίσης, η συμμετοχή μας σε εκθέσεις του εξωτερικού και οι δημιουργικές συνεργασίες μας με καλλιτέχνες. Πρωταρχικός μας στόχος είναι η εξωστρέφεια καθώς και η ανάδειξη της ελληνικής καινοτομίας στο εξωτερικό. ■

*Τα προϊόντα Kimisoo διατίθενται στο kimisoo.com και στα δύο showrooms, σε Αιγάλεω, Ορυζομύλων 3, και Αθήνα, Καρόρη 23. E-mail: hello@kimisoo.com

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα