Η Kendall Jenner λάνσαρε πρόσφατα τη δική της τεκίλα με το όνομα drink818, η οποία, όπως άλλωστε και οι υπόλοιπες επιχειρηματικές κινήσεις της οικογένειας, προβλέπεται να πάει εξαιρετικά καλά σε πωλήσεις, αφού μετράει ήδη σχεδόν 500k followers στο instagram.
Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε πολλούς celebrities να μπαίνουν στο χώρο των οινοπνευματωδών ποτών και να δημιουργούν τα δικά τους brands, όπως ο George Clooney και ο Rande Gerber που πούλησαν το 2017 την Casamigos, μία εταιρεία παρασκευής τεκίλας και μεσκάλ για 700 εκατομμύρια δολάρια ή η Cameron Diaz που μπήκε κι αυτή στο παιχνίδι του αλκοόλ, λανσάροντας το δικό της βιολογικό και vegan-friendly κρασί με την επωνυμία Avaline.
Ακολουθώντας το παράδειγμα της υπόλοιπης οικογένειας Kardashian, η Kendall ανέπτυξε ένα προϊόν παγκόσμιας κλάσης για να απολαμβάνουν οι θαυμαστές της. Αλλά αντί να επικεντρωθεί κι αυτή σε εταιρείες καλλυντικών, lifestyle ή τη μόδα, η Jenner αποφάσισε να ακολουθήσει μια διαφορετική πορεία.
Μετά από αρκετούς μήνες teasing του brand στα social media, το 25χρονο supermodel δήλωσε ότι κατάφερε να δημιουργήσει την πιο γευστική τεκίλα, μέσω των πολλών tastings που πραγματοποίησε με τους φίλους της τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Η τεκίλα της Kendall έχει κερδίσει ήδη σε πολλούς διαγωνισμούς, έχοντας κλέψει τις εντυπώσεις των κριτών και η αλήθεια είναι ότι ανυπομονούμε κι εμείς να την δοκιμάσουμε σε μία ωραία καλοκαιρινή μαργαρίτα!
Από τη Μαρία Ασλανίδη