Hermès: η πρώτη Victoria bag φτιαγμένη από δέρμα μανιταριών είναι γεγονός

Στον απόηχο της θύελλας αντιδράσεων, που ξέσπασε τον περασμένο Οκτώβριο, από οργανώσεις προστασίας ζώων μετά την ανακοίνωση του οίκου Hermès, για την εκτροφή περίπου 50.000 κροκόδειλων, σε φάρμες της Αυστραλίας, με σκοπό φυσικά την άμεση τροφοδότηση των εργοστασίων τους με δέρμα ζώων, ο γαλλικός κολοσσός προχώρησε στην παρουσίαση της πρώτης «Victoria bag» από μυκήλιο σε συνεργασία με την εταιρία MyCoWorks, η οποία προβλέπεται να βγει στην αγορά στο τέλος του χρόνου.

Η MyCoWorks, η οποία εδρεύει στην Καλιφόρνια, είναι μία εταιρεία βιοϋλικών, που ιδρύθηκε το 2013 από τους Phil Ross και Sophia Wang, με σκοπό να παρουσιάσουν προϊόντα από μυκήλιο σε όλο τον κόσμο. Το νέο αυτό επαναστατικό υλικό, που ονομάζεται reishi, είναι το φυτικό μέρος ενός μύκητα με νηματώδη υφή, από το οποίο μπορούν να σχηματιστούν καρποφόρα όργανα, όπως τα μανιτάρια, ενώ το εντυπωσιακό είναι πως μοιάζει, λειτουργεί και συμπεριφέρεται όπως το αυθεντικό δέρμα ζωικής προέλευσης. Το γεγονός μάλιστα ότι χρησιμοποιήθηκε από το κορυφαίο brand δερμάτινων ειδών στον κόσμο, σίγουρα έχει να πει πολλά.

«Δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερο συνεργάτη από την Hermès, για να παρουσιάσουμε το πρώτο μας αντικείμενο κατασκευασμένο από fine mycelium», αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας για το νέο αυτό project. Για την κατασκευή της εμβληματικής τσάντας Victoria χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το υλικό sylvania, το οποίο και τελειοποιήθηκε στα ιστορικά βυρσοδεψεία του οίκου, ώστε να αποκτήσει το τέλειο χρώμα, υφή και ανθεκτικότητα. “Με το νέο υλικό sylvania, η Hermès διατηρεί το επίκεντρο εκεί που ήταν πάντοτε: στην καινοτομία της κατασκευής”, δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Pierre-Alexis Dumas.

Η αναζήτηση εναλλακτικών βιοϋλικών από τη βιομηχανία της μόδας είναι πλέον γεγονός. Πέρυσι η Prada Group σταμάτησε και επισήμως τη χρήση της φυσικής γούνας από όλα τα brands του ομίλου. Η επικείμενη, λοιπόν, αντικατάσταση του φυσικού δέρματος από μία vegan επιλογή, είναι η αναμενόμενη επόμενη κίνηση. Την ίδια στιγμή που το καταναλωτικό κοινό παγκοσμίως στρέφεται σε πιο βιώσιμες επιλογές, η Hermès γράφει για άλλη μία φορά ιστορία, ανοίγοντας νέους δρόμους στην κατασκευή πολυτελών προϊόντων υψηλής ποιότητας και αισθητικής, πιστή στην παράδοση χρόνων που την οδήγησε στην κορυφή. 

ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: mycoworks.com

 

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα