Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι χάρη στη ζώνη GG του οίκου Gucci οι ζώνες με λογότυπο έχουν γίνει από τα πιο δημοφιλή αξεσουάρ στα social media. Δεν αποτελεί έκπληξη πως τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερα brands αναδεικνύουν τις δικές τους εκδοχές του αξεσουάρ με λογότυπο και είναι όλες εξίσου κομψές και φυσικά πολυτελείς.
Παλιότερα οι ζώνες με logo-αρχίγραμμα είχαν να κάνουν με την επίδειξη του πλούτου και έμοιαζαν να λένε «κοιτάξτε με είμαι designer αντικείμενο». Όμως τα τελευταία χρόνια έχουμε δει τα κορίτσια της μόδας να τις εντάσσουν στα πιο cool σύνολα -με ρετρό διάθεση ή ακόμα και στα μινιμαλιστικά outfits. Τελικά, έχουν μετατραπεί σε αντικείμενα low-key κομψότητας.
Δείτε πώς τις φορούν το 2023.