Larusmiani: Νέα εμπειρία αγορών με την τεχνολογία Virtual Trial

Το 2022, η Larusmiani, το εμβληματικό ιταλικό κατάστημα ανδρικών ενδυμάτων κατά παραγγελία, γιόρτασε τα 100 χρόνια εμπειρίας, τιμώντας την επιτυχία τριών γενεών. Η εταιρεία αντιπροσωπεύει το πραγματικό Made in Italy, προστατεύοντας τις παραδόσεις και κοιτάζοντας πάντα μπροστά σε πολλές νέες σύγχρονες τάσεις.

Σήμερα στον πασίγνωστο χώρο της στη Via MonteNapoleone στο Μιλάνο η γνωστή ιταλική εταιρεία συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος και δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες της, θέτοντας νέα πρότυπα στον κλάδο. Προσφέρει στο αγοραστικό της κοινό, σε συνεργασία με τη Zyler την τεχνολογία Virtual Trial -την εικονική τεχνολογία δοκιμής που θα αλλάξει την εμπειρία αγορών.

Κοινώς οι πελάτες της θα μπορούν να δοκιμάσουν οποιοδήποτε ρούχο χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν τα δοκιμαστήρια.

Ο Guglielmo Miani, Διευθύνων Σύμβουλος της Larusmiani, λέει: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε μια εικονική εμπειρία δοκιμής στους πελάτες μας στο κορυφαίο κατάστημά μας στο Μιλάνο. Οι πελάτες μπορούν τώρα να δοκιμάσουν ολόκληρη τη συλλογή μας σε δευτερόλεπτα και τα σχόλια είναι πολύ θετικά.”

Πώς γίνεται η διαδικασία

Στο κατάστημα υπάρχουν κάποιες οθόνες που χρησιμοποιούνται για να γίνει η δοκιμή. Τραβώντας μια selfie και εισάγοντας τις διαστάσεις, ο πελάτης μπορεί να δοκιμάσει όποιο ρούχο θέλει από τη συλλογή. Όλη η διαδικασία οφείλεται στην εφαρμογή Zyler και έτσι ο πελάτης πειραματίζεται εφαρμόζοντας στιλ και χρώματα και παίρνοντας μια ξεκάθαρη εικόνα το πώς θα δείχνει το ρούχο πάνω του. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Τέρμα οι ατελείωτες ουρές, το άγχος ή οι περιορισμένοι χώροι των δοκιμαστηρίων.

Πώς φτάσαμε όμως στο σήμερα

Μιλάνο 1922: Ο Γκουλιέλμο Μιάνι ο πρεσβύτερος, ένας νέος ταλαντούχος Ιταλός αποφασίζει να ανοίξει την επιχείρησή του στο Μιλάνο. Η δημιουργικότητα και η αποφασιστικότητα τον βοηθούν να ξεχωρίσει, και να ντύσει με τα κοστούμια του καλλιτέχνες, ανθρώπους του πνεύματος και της τέχνης, πολιτικούς και επιχειρηματίες. Μεταξύ πολλών από τους διάσημους πελάτες ήταν οι Buster Keaton, Charlie Chaplin, Totò, Fausto Coppi, Walter Chiari, Gino Bramieri και Giuseppe Capogrossi. Το 1936, η εταιρεία παρουσιάζει ιδιαίτερη ανάπτυξη, όταν άρχισε να παράγει αδιάβροχα. Μάλιστα το όνομα της εταιρείας Larusmiani είναι εμπνευσμένο από το ίδιο το αδιάβροχο. Το λογότυπο που ράβεται πάνω σε κάθε ρούχο είναι ο γλάρος (Larus στα Λατινικά), που έχει αδιάβροχο φτέρωμα, αλλά και γιατί συμβολίζει όλες τις αξίες της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας.

Guglielmo Miani. Credit: Larusmiani

Περνώντας τα χρόνια το ένα μαγαζί γίνονται τέσσερα και όλα στο κέντρο του Μιλάνου και φτάνουμε το 1954, που ανοίγει πια το Concept Boutique στη Via MonteNapoleone.

Στη δεκαετία του ’50, τότε που το εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών αρχίζει να αναπτύσσεται, ο Μιάνι εισάγει εκλεκτά υφάσματα από τη Μεγάλη Βρετανία -μάλιστα είναι ο πρώτος που εισάγει στην Ιταλία το περίφημο Vicuna, το πολυτιμότερο ύφασμα στον κόσμο. Ο Miani, όχι μόνο ήταν ένας εξαιρετικός ράφτης και ένας διορατικός επιχειρηματίας, αλλά και ένας προστάτης και ένας φιλάνθρωπος ερωτευμένος με το Μιλάνο. ιδιότητες στο όνομα των οποίων του απονεμήθηκαν πολλές τιμές, συμπεριλαμβανομένου, το 1970, του τίτλου του O.B.E, Αξιωματικού της Βρετανικής Αυτοκρατορίας.

Via Manzoni, 1950. Credit: Larusmiani

Το 1973 ο Riccardo Miani, γιος του Guglielmo, αναλαμβάνει τα ηνία και είναι αυτός που αλλάζει το όνομα της εταιρείας σε Larusmiani. Ο Riccardo καταφέρνει να συμφιλιώσει τα βιομηχανικά και τα καλλιτεχνικά στοιχεία της μάρκας. Σε λίγα χρόνια, η Εταιρεία κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στην παραγωγή κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων υψηλής ποιότητας, χάρη στη δημιουργία συλλογών υφασμάτων made in Italy. πιο καινοτόμα από τα παραδοσιακά αγγλικά υφάσματα και ικανό να ικανοποιήσει τις ανάγκες τόσο των Ιταλών όσο και των Γάλλων νέων σχεδιαστών. Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 εγκαινιάζεται η νέα σύγχρονη έδρα.

Το 2000 ο Guglielmo Miani, γιος του Riccardo Miani, μπαίνει στο κλωστοϋφαντουργικό τμήμα, αποκτώντας εξαιρετική τεχνογνωσία. Το 2006 και το 2011, αντίστοιχα, έγινε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Larusmiani. Με το ίδιο όνομα και την ίδια επιχειρηματική στάση του παππού του, ο Γκουλιέλμο εντοπίζει αμέσως τις δυνατότητες του τμήματος ένδυσης.

Το 2015 η η Larusmiani φέρνει την τεχνογνωσία μαζί και τη συλλογή του Aldo Lorenzi από τη θρυλική μπουτίκ στη Via MonteNapoleone 9 στη δική της μπουτίκ.

Η συλλογή περιλαμβάνει τα πάντα, από μαχαίρια και επιτραπέζια σκεύη μέχρι αναπτήρες, είδη προσωπικής υγιεινής και κιτ ξυρίσματος, και αυξάνεται κάθε χρόνο χάρη στη συνεχή έρευνα και τους τεχνίτες που φυλάγουν με ζήλια την τεχνογνωσία του Aldo Lorenzi που τώρα εργάζονται για τη Larusmiani.

Κάθε αντικείμενο είναι φτιαγμένο στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες, χρησιμοποιώντας προσεκτικά επιλεγμένα φυσικά υλικά για να δημιουργήσουν τον τέλειο συνδυασμό μορφής και λειτουργίας, τέλεια προσαρμοσμένο στο γούστο για ραπτική, την αυθεντική χειροτεχνία και την προσοχή στη λεπτομέρεια.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα