Hello Millenials! Ένα «άσχημο» αξεσουάρ του παρελθόντος επιστρέφει
Αξεσουάρ
Credit: Sofiamcoelho/Instagram

Ηθικό δίδαγμα: δεν πετάμε τίποτα!

Η μόδα έχει έναν μοναδικό τρόπο να ανακυκλώνεται. Οι τελευταίες εξελίξεις λοιπόν, δείχνουν ότι ένα αμφιλεγόμενο αξεσουάρ από τη δεκαετία των ’00s κάνει δυναμική επανεμφάνιση. Οι κλασικές ζώνες με το διπλό G της Gucci, που είχαν γίνει σύμβολο status για τους millennials, επιστρέφουν και πάλι στο προσκήνιο της μόδας. Άραγε πόσο στιλάτο είναι πλέον να φοράς ένα αξεσουάρ πολυτελούς οίκου, όταν το πορτοφόλι σου μόνο… πολυτελές δεν είναι;

Η αναβίωση του διπλού G

Οι ζώνες με το διπλό G της Gucci έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς ως μέρος της πρώτης συλλογής του Alessandro Michele για τον οίκο μόδας, σχεδόν μια δεκαετία πριν. Τώρα, η μόδα επιστρέφει με αυτή την κλασική ζώνη να αποτελεί ξανά ένα must-have αξεσουάρ. Ενώ κάποτε θεωρούνταν σύμβολο status, η ζώνη τα τελευταία χρόνια θεωρούταν ακόμη και κιτς από ορισμένους.

Το ξαφνικό comeback

Αυτό το αναπάντεχο ξαναζωντάνεμα έχει τραβήξει την προσοχή διασήμων και trendsetters. Πρόσφατα, η Bella Hadid εθεάθη να φοράει τη ζώνη στη Νέα Υόρκη, ενώ η Miley Cyrus την επέλεξε για τη συνέντευξή της με τον David Letterman. Ο δημοφιλής λογαριασμός στα κοινωνικά μέσα @databutmakeitfashion ανέφερε ότι οι αναρτήσεις για τη ζώνη αυξήθηκαν κατά 18% μέσα σε μία μόλις εβδομάδα.

Οι αντιδράσεις του κοινού ωστόσο, ήταν ανάμεικτες. Κάποιοι αντέδρασαν αρνητικά στην επανεμφάνιση της ζώνης, ζητώντας να μην επιστρέψει στη μόδα. Άλλοι χάρηκαν που δεν την πέταξαν. Αυτή η διαμάχη για την επιστροφή ενός «άσχημου» καθόλα αυτά αξεσουάρ την καθιστά ακόμα πιο ενδιαφέρουσα για τους παρατηρητές της μόδας. Και η δυσφήμιση εξάλλου, διαφήμιση είναι!

Η κυκλική φύση της μόδας

Το σίγουρο πάντως είναι ένα- η μόδα είναι κυκλική! Σύμφωνα με τους ειδικούς έξι βασικοί παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν τον κύκλο ζωής ενός αντικειμένου μόδας: σχεδιασμός, ιογενή trends, έμπνευση και θέμα, δημοτικότητα και ταυτότητα των brands, επιρροή από ταινίες ή διασημότητες, και πολιτιστικές αξίες. Αυτός ο κυκλικός χαρακτήρας της μόδας διατηρεί τη βιομηχανία δυναμική και συνεχώς εξελισσόμενη.

Επομένως, η επανεμφάνιση της ζώνης με το διπλό G της Gucci αποδεικνύει ότι η μόδα είναι ένα διαρκώς εξελισσόμενο φαινόμενο. Ενώ κάποιοι μπορεί να την θεωρούν παρωχημένη, η αλήθεια είναι ότι η μόδα βρίσκει πάντα τον τρόπο να αναβιώνει κλασικά κομμάτια και να τα επαναφέρει στο προσκήνιο.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα