Το καλιφορνέζικο brand FRAME ανακοινώνει την επιστροφή της Gisele Bündchen (supermodel, επιχειρηματία, μητέρα και υπέρμαχο της προστασίας του περιβάλλοντος) με μια καμπάνια φωτογραφημένη από τον συνιδρυτή και δημιουργικό διευθυντή του FRAME, Erik Torstensson. Για όσους δεν έχουν την πληροφορία, ο Torstensson πέρα από συνιδρυτής και creative director του Frame είναι και δημιουργός του Mr Porter και επενδυτής στο brand της Kim Kardashian, Skims.
Η Gisele είναι το πρόσωπο της συλλογής του brand για Άνοιξη 2024 και η πιο πρόσφατη μούσα της μάρκας. Η συνεργασία τους ξεκίνησε από την προηγούμενη σεζόν και ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης. Η ανακοίνωση αυτή δημιούργησε μια φρενίτιδα (λογικό) από παπαράτσι οι οποίοι μαζεύτηκαν στο δείπνο του FRAME που διοργανώθηκε στο κέντρο της πόλης για τον εορτασμό της κυκλοφορίας.
The Campaign
Η καμπάνια προσεγγίζει τη Gisele με έναν πιο οικεία τρόπο και μας δείχνει μια μέρα στη ζωή της γυναίκας FRAME. Η Gisele φωτογραφίζεται ξαπλωμένη και ξυπόλητη σε ένα υπνοδωμάτιο φορώντας vintage τζιν και με ένα ρετρό φούτερ.
Ο Torstensson λέει «Το FRAME ανέκαθεν θεωρούσε την υψηλή απλότητα και το στιλ στα βασικά στοιχεία της γκαρνταρόμπας. Η γυναίκα FRAME δεν θέλει να σκεφτεί πολύ την εμφάνισή της, είτε έχει να κάνει κάτι είτε είναι off-duty. Είναι αβίαστα κομψή και φοράει τα ρούχα της με έναν αξιοζήλευτο αέρα αδιαφορίας. Αυτή η καμπάνια είναι μια γιορτή αυτής της στάσης και του τρόπου ζωής».
Η συλλογή για την άνοιξη του 2024 είναι μια μαγευτική οπτική αφήγηση. Επικεντρώνεται σε τέσσερις χαρακτηριστικές θεματικές που περικλείουν την ουσία της νέας δημιουργικής εποχής του FRAME. Πρώτα πρώτα στη διαχρονική κληρονομιά τζιν. Έπειτα στο jetset στιλ που επιστρατεύουμε κάθε φορά που ταξιδεύουμε, στο suiting και συγκεκριμένα στα υπερμεγέθη σακάκια που συνδυάζονται με ένα άνετο παντελόνι-πιτζάμα. Και τελικά, στην spring fashion, την ανοιξιάτικη μόδα που για το FRAME μπορεί να συνοψιστεί σε ένα cropped utility και ένα fitted moto τζάκετ, σε κοτλέ τολμηρά σορτς και φορέματα.
Το supermodel τα τελευταία χρόνια έχει αποτραβηχτεί από τα φώτα της δημοσιότητας και κάνει πολύ επιλεκτικές κινήσεις επαγγελματικά. Κι αυτή της η συνεργασία, που χαρακτηρίζεται από απλότητα, πρακτικότητα, ωραίο στιλ και ειλικρίνεια, σίγουρα της ταιριάζει.
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα FRAME και στο επίσημο online κατάστημά τους παγκοσμίως, καθώς και σε παγκόσμιους λιανοπωλητές, όπως Net-A-Porter, Matches Fashion, Harrods, Selfridges, MyTheresa από τις 11 Ιανουαρίου 2024.