Στο πλαίσιο του project «Through the eyes of…» που πραγματοποιεί ο οίκος Bulgari, βλέπουμε τις κλασικές Serpenti bags μέσα από την ματιά της Ελληνίδας σχεδιάστριας, Mary Katrantzou.
«Αρχικά, ήθελα να σκεφτώ τι σημαίνει για μένα Serpenti, μέσα από τα δικά μου μάτια. Το Serpenti για μένα είναι ένα σύμβολο θηλυκότητας, μεταμόρφωσης και αναγέννησης, που η συμβολική φύση του ανάγεται πίσω στην αρχαία Ρωμαϊκή και Ελληνική μυθολογία», δήλωσε η Ελληνίδα δημιουργός, που μας σύστησε τις νέες Serpenti Metamorphosis bag, Serpenti Metamorphosis handle bag και Serpenti Metamorphosis minaudiere.
Η κεντρική ιδέα έμπνευσης της σειράς υπήρξε η διαδικασία μεταμόρφωσης του φιδιού σε πεταλούδα, δίνοντας ένα αισιόδοξο μήνυμα ελπίδας, αναγέννησης και επανάστασης. Η σχεδιάστρια δημιούργησε για τη συγκεκριμένη collection ένα haute couture τρισδιάστατο κέντημα με πεταλούδες, παντρεύοντας ένα εντυπωσιακό print με την υψηλής ποιότητας τεχνογνωσία και κατασκευή του οίκου Bulgari.
Μάλιστα, το minaudiere, που αποτελεί αδιαμφισβήτητα και το κορυφαίο κομμάτι της συλλογής, εμπνευσμένο από το ρολόι Serpenti, είναι και η πρώτη απόπειρα του οίκου να δημιουργήσει μία τέτοιου είδους δημιουργία, πραγματικό κόσμημα.
Η φωτογράφιση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε από τον Γάλλο Hugo Comte με πρωταγωνίστρια την Natalia Vodianova, ως προσωπική επιλογή της Μαίρης Κατράντζου, καθώς αποτελεί για την ίδια μία γυναίκα πρότυπο, ως μητέρα, επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος.