Η Gwyneth Paltrow είναι εδώ και καιρό το πρόσωπο της Max Factor αφού η διαχρονική ομορφιά της ταιριάζει απόλυτα στο superbrand. Για την τελευταία καμπάνια ωστόσο δεν είχαμε ιδέα τι μας επιφύλασσε τόσο η Gwyneth όσο και η ομάδα της Max Factor… Για τις ανάγκες της φωτογράφισης, η Gwyneth μεταμορφώθηκε σε style icon μιας άλλης εποχής ή μάλλον σε παραπάνω από ένα style icons.
Εδώ τη βλέπουμε μεταμορφωμένη σε Audrey Hepburn με ένα αυστηρό σινιόν, eyeliner και nude χείλη και όλα επάνω σε αψεγάδιαστη επιδερμίδα. So Breakfast at Tiffany’s.
Σε ένα άλλο visual έχει μεταμορφωθεί σε Brigitte Bardot με ροδαλή επιδερμίδα, eyeliner και το χαρακτηριστικό sex appeal…
Προχωρώντας μερικές δεκαετίες η Gwyneth μεταμορφώνεται σε Farah Fawcett με μπρονζέ μάγουλα και τεράστιες βλεφαρίδες…
Τέλος, η 41χρονη ηθοποιός μεταμορφώνεται σε βασίλισσα της pop και ναι, εννοούμε τη Madonna με τις φωτεινές σκιές και τα φούξια χείλη αν και πρέπει να πούμε πως είναι το λιγότερο αγαπημένο μας look.
Η απόφαση για όλες αυτές τις μεταμορφώσεις πάρθηκε προκειμένου να τιμηθεί η μνήμη του Κυρίου Max Factor ο οποίος είναι υπεύθυνος για μερικά από τα πιο εικονικά beauty looks όλων των εποχών και εμάς απλά μας ξετρέλανε…Εσάς;
Δείτε ακόμα:
Η αψεγάδιαστη επιδερμίδα μόλις έγινε πραγματικότητα χάρη στη Max Factor
Το εμβληματικό Crème Puff της max Factor γιορτάζει 60 χρόνια
Αποκλειστικό: Όλες οι λεπτομέρειες για το μακιγιάζ της Ζέτας Μακρυπούλια στο 7ο J2US από τον Γιάννη Μαρκετάκη
Κατεβάστε τώρα το νέο τεύχος του InStyle εντελώς δωρεάν στο iPad